Apalpando as palavras do salmom

13 março 2008

Geabheadh tu an sonas aer pingin

Deixo-vos aqui unha gravazón da RTE irlandesa realizada nos húmidos e extravagantes anos 60. Há xa bastante tempo que me seduziu este vídeo, pois reproduz fiel e poeticamente un dos meus cenários predilectos: o ambiente dos vellos pubs irlandeses, populados de músicos espontáneos e inxénuos, de verdadeiros poetas que, coma os nosos mellores regueifeiros doutrora, emerxian esporadicamente da grisácea moitedume de cada dia (grisácea só na aparéncia, por suposto) para converter-se, ainda que somente fose durante unhas horas, en verdadeiros ourives do ritmo e a danza.
Dizia a tradizón bárdica que os filidh (poetas e sacerdotes a un tempo na imortal Irlanda pagá) devian dominar tres estilos à harpa, estreitamente ligados à repercusón que a sua música havia de produzir no expectante auditório. Un deses estilos, o Geantraidhe, puña no corazón dos ouvintes un irremediável desexo de rir, choutar e danzar. Algo mui similar acontece neste vídeo, no que a gozosa conspirazón das frautas, os fiddles e mais a uillean pipes conduzen-nos a un território onde, como rezava aquel vello provérbio que nos lembrara Yeats, poderias comprar a ledícia toda do mundo polo prezo dun penique...

6 Comentários:

Anonymous Anónimo disse...

Eu não me fiaria muito de um país capaz de mandar um pavo (boneco, isso sim) à €-visão :-D

Claro que um país capaz de dar as irmãs Corrs... mmm, vou ter de repensar a minha opinião :D

quinta-feira, março 13, 2008

 
Blogger Ulmo de Arxila disse...

Se a confianza depende do nível de frikismo, desde logo non conviria fiar-se muito tampouco dos españóis... Ainda que, por fortuna, há muitos que nese ponto xa estamos curados en saúde desde há tempo.

quinta-feira, março 13, 2008

 
Blogger Uz disse...

Homem, eu não consideraria o Chikilicuatre simplesmente com o um fríki. Aparenta ser um fríki, que é bem diferente. Ele é um actor com umas qualidades e que, mercê uma série de gente (entre eles Buenafuente e Santiago Segura), decidiram criar um personagem.

Eu acho que é, mais bem, um exemplo do sentido do humor. Sentido do humor que, por desgraça para os espanhóis, não costumam de praticar muito... têm o vício de tomarem as cousas demasiado a sério (para que logo digam dos galegos), e apelar à honra 'nacional' (para que digam dos nacionalistas!).

Uno, el brikindans; dos, el crusaíto...

quinta-feira, março 13, 2008

 
Anonymous Anónimo disse...

Ulmo, corríxeme se me trabuco, pero o tema musical que sae no video (fantástico por certo) pódese chamar "Rainy day" ? penso que teño un recopilatorio de Green linnet que ten ese tema e aseméllase moito ao que sae no teu video...

un saúdo !!

quarta-feira, março 19, 2008

 
Blogger Ulmo de Arxila disse...

Boas Breo,e benvido de novo a estes lares! A verdade é que o "ceilidh" que aparece neste vídeo interpreta dous temas; o primeiro deles é un dos meus reels favoritos, "The Maid of Mt. Sico", mais do segundo non sei o nome. Poderia tratar-se de "Rainy day", si. Tentarei averiguá-lo.
Un saúdo e boa Semana Santa

sábado, março 22, 2008

 
Anonymous Anónimo disse...

boas Ulmo e compaña, non sei se sabes que os Ruxe ruxe presentarán o seu novo disco o vindeiro 12 de Abril ahí en Compostela...bótalle unha ollada ao tema de apresentación

http://breo.blogaliza.org/archives/423

un saúdo

quinta-feira, março 27, 2008

 

Enviar um comentário

Subscrever Enviar feedback [Atom]

<< Página inicial